Študije primera

Študija učinkovitosti: 3 primeri spletnih vizitk

Vsako od treh podjetij, ki smo jih vključili v ta zapis, je že imelo svoj krog obstoječih strank.
Imela so že delujoč sistem marketinga, ki je vključeval oglaševanje v različnih medijih in zadovoljne stranke, ki so širile dober glas.
Na spletu so imela vsa tri podjetja že vzpostavljeno spletno stran, eno od njih pa tudi FB stran in Google+ profil.


Kaj od nas pričakujejo naši poslovni partnerji? Več strank, seveda. Če smo natančni, več novih strank.

Primer 1
Kekčeva domačija
Primer 2
Mavrica zaves
Primer 3
Ana Poroke

Kljub relativno zadovoljujočem stanju so si vsa tri podjetja želela, da bi se njihov krog strank povečal, saj se njihovi vodilni člani zavedajo, da se v poslu ne sme "sedeti na lovorikah".
Če se trudimo le ohranjati obstoječe stanje, se zelo hitro zgodi, da nas prehiti konkurenca, ki je v fazi pridobivanja tržnega deleža in premore domišljijo, da stranke nagovarja na inovativne načine prek vedno novih kanalov.

Nejc Borovnik s.p.
Za sodelovanje s Povezujemo.si sem se odločil zaradi profesionalnega odnosa. Za sodelovanje ste me prepričali z vašim pristopom, ker ste pripravili spletno vizitko vnaprej in me vključili tudi v Facebook kampanjo. Odločitev za sodelovanje je bila več kot odlična, ker sem zaznal več kot 12% več povpraševanja od kar sodelujem z vami.
Nejc Borovnik s.p. direktor, Športni terapevt Nebo

Spremljaj ugodnosti

Poskrbeli bomo, da ne zamudite najpomembnejših novic na področju spletnega oglaševanja in aktualnih novosti na portalu Povezujemo.si®.

mediacalldoo

Povezujemo.si® strankam zagotavlja višje pozicioniranje v iskalniku Google skozi napredno optimizacijo. Dodana vrednost podjetju se tako kaže z večjim povpraševanjem po njihovih storitvah oz. izdelkih.

Povezujemo.si