Študija učinkovitosti: 3 primeri spletnih vizitk
Vsako od treh podjetij, ki smo jih vključili v ta zapis, je že imelo svoj krog obstoječih strank.
Imela so že delujoč sistem marketinga, ki je vključeval oglaševanje v različnih medijih in zadovoljne stranke, ki so širile dober glas.
Na spletu so imela vsa tri podjetja že vzpostavljeno spletno stran, eno od njih pa tudi FB stran in Google+ profil.
Kaj od nas pričakujejo naši poslovni partnerji? Več strank, seveda. Če smo natančni, več novih strank.
Kekčeva domačija
Mavrica zaves
Ana Poroke
Kljub relativno zadovoljujočem stanju so si vsa tri podjetja želela, da bi se njihov krog strank povečal, saj se njihovi vodilni člani zavedajo, da se v poslu ne sme "sedeti na lovorikah".
Če se trudimo le ohranjati obstoječe stanje, se zelo hitro zgodi, da nas prehiti konkurenca, ki je v fazi pridobivanja tržnega deleža in premore domišljijo, da stranke nagovarja na inovativne načine prek vedno novih kanalov.