Ofis, računovodska hiša

Ofis, računovodska hiša

Kontaktne osebe

Ofis, računovodska hiša, d.o.o.

Rožna Dolina, cesta IX 5, Ljubljana 1000, Slovenija
Davčna številka: 42630568

Ofis smo manjši računovodski servis, ki posluje že 7 let. Pred tem smo bili 5 let združeni  v zadrugo z drugimi računovodskimi servisi in davčnimi svetovalci. Delovne izkušnje na področju računovodstva si nabiramo že preko 17 let.

Naša velikost nam kot prednost omogoča, da smo zelo prilagodljivi in zavezani kakovosti pred količino. S strankami  želimo razviti dobre poslovne odnose ter ohraniti skrben pregled nad poslovanjem, kajti  le tako lahko ponudimo prave rešitve pri optimizaciji stroškov, davkov…

Naš cilj je, da si utrdimo položaj kakovostnega in zaupanja vrednega računovodskega servisa, ki svojim naročnikom nudi celovito podporo na področju računovodskega in davčnega svetovanja.

Opravljamo knjigovodske, računovodske, finančne in druge storitve. Povezani smo z zunanjimi sodelavci kot so pravniki, davčni svetovalci, nepremičninski agentje… saj želimo našim strankam ponuditi čim več storitev na enem mestu

Računovodstvo

Zavedamo se, da papir prenese vse in da se vsi lahko oglašujemo kot najboljši, najhitrejši…, realnost pa je žal velikokrat nekaj drugega. Zato vam ponujamo prvi mesec brezplačno vodenje poslovnih knjig, da boste lahko brez dodatnih stroškov  spoznali naš način dela in se lažje odločili, če smo primerni za vas.

Storitve

Poleg splošnih knjigovodsko – računovodskih del nudimo tudi preventivne preglede poslovanja in evidentiranja poslovnih dogodkov.

Vsem našim strankam v pomoč, že oktobra izdelamo  bilanco stanja in izkaz uspeha za obdobje 1-9, ki predstavlja pomembno pripravo na zaključek leta.

  • vodenje glavne knjige,
  • obračun davka na dodano vrednost,
  • vodenje davčnih evidenc,
  • seznam, amortizacija in prevrednotenje osnovnih sredstev,
  • izdelava zaključnega računa,
  • obračun plač,
  • obračun podjemnih pogodb in avtorskih honorarjev,
  • izdelava poročil za Banko Slovenije (SN, SKV, C…),
  • izdelava statistike finančnih računov,
  • vodenje plačilnega prometa,
  • priprava dokumentacije za pridobitev bančnih posojil,
  • izdelava predloga celostne rešitve vašega računovodstva,
  • prijava podatkov za dohodnino,
  • zbiranje in sporočanje podatkov za kredite, vrtce, otroške dodatke…,
  • izračun zamudnih obresti pri administrativnih prepovedih, izvršbah,
  • izpis dolžnikov,
  • reševanje reklamacij,
  • izvajamo tudi plačilni promet preko Pro-Klika. Skrbimo za nakazila plač, avtorskih honorarjev, ter plačevanje računov skladno z valuto in razpoložljivimi finančnimi sredstvi,
  • tekoče opozarjanje stranke na opažena likvidna finančna stanja,
  • razne druge storitve po vaših željah.

Deli naprej:

Facebook
X
LinkedIn
Email

Lokacija: