Kidričeva ulica 54, Rogaška Slatina 3250, Slovenija
03 812 11 60Smo vodilna slovenska hiša lepote, ki z visoko kakovostnimi kozmetičnimi izdelki in storitvami že več kot 40 let dosledno zadovoljuje želje, potrebe in pričakovanja končnih in profesionalnih (kozmetični in frizerski saloni ter wellness in spa centri) uporabnikov. S potrošniki, pa tudi z vsemi ostalimi deležniki vzpostavljamo in ohranjamo partnerske, na zaupanju in recipročnosti temelječe odnose. Ustvarjamo prijetno delovno okolje in po najboljših močeh skrbimo za blaginjo ožje lokalne ter širše družbene skupnosti. Svojo družbeno odgovorno držo izkazujemo s podporo številnih športnih, kulturnih, izobraževalnih in humanitarnih projektov ter organizacij. Zavedamo se ekološke odgovornosti, zato posebno skrb namenjamo ohranjanju naravnega okolja - vseskozi si prizadevamo za izboljšanje okoljskih vidikov poslovanja in racionalno porabo energije, surovin ter drugih naravnih virov.
Smo sinonim za učinkovito, naravno, zaupanja vredno ter uporabnikom in okolju prijazno blagovno znamko.
Vedno večje povpraševanje in navdušenje uporabnikov je spodbudilo organizacijo proizvodnje in kasneje odprtje podjetja Kozmetika Afrodita d.o.o. Razvili smo široko paleto izdelkov za nego obraza, telesa in las.Z osnovnim vodilom - ponuditi izdelke iz pretežno naravnih sestavin s konstantno kakovostjo, je blagovna znamka postala prepoznavna, kar je imelo velik vpliv na konkurenčnost.
Izdelke, združene pod blagovno znamko Kozmetike Afrodita, odlikuje visoka in konstantna kakovost. Za trditvami in učinki, ki jih navajamo, stojimo z rezultati kliničnih študij priznanih mednarodnih inštitutov.
Vsi izdelki se snujejo in razvijajo v kompleksu lastnih razvojnih laboratorijev, kjer so podvrženi natančnim fizikalno-kemijskim in mikrobiološkim testom. Dermatološkimi testi (Human Patch testi), testi pod nadzorom pediatra in testi učinkovitosti, se izvajajo na svetovno priznanih neodvisnih institucijah.
Povezujemo.si® strankam zagotavlja višje pozicioniranje v iskalniku Google skozi napredno optimizacijo. Dodana vrednost podjetju se tako kaže z večjim povpraševanjem po njihovih storitvah oz. izdelkih.
Kozmetika Afrodita