Adria Management, poslovno svetovanje

https://povezujemo.si/media/com_jbusinessdirectory/pictures/companies/4539/adriamanagementposlovnosvetovanje1-1483453937.jpg
Adria Management, poslovno svetovanje
Adria Management, poslovno svetovanje https://povezujemo.si/media/com_jbusinessdirectory/pictures/companies/4539/adriamanagementposlovnosvetovanje1-1483453937.jpg 0 05 0

Povprečno od 2 ocen

Vaša ocena

Kontakt
Miloš Ulčar (+)

Topniška ulica 11, Ljubljana 1000, Slovenija

031 395 613
info@adria-management.com

Lokacija na mapi

Navodila za pot
Kategorije:
Ključne besede:
Osnovni podatki

Adria Management, smo edino podjetje z Rent-a-Manager osnovnim poslovnim modelom v Adria Regiji.

Kdaj je pravi trenutek, da si poiščete pomoč strokovnjaka za določeno področje vašega poslovanja?

Obstaja velika verjetnost, da nikoli ne boste imeli dovolj časa, da bi vse težave in izzive rešili sami. V okolju kjer poslovno delujete se morda soočate s pomanjkanjem visoko kakovostnega kadrovskega potenciala. Morda si ne morete privoščiti dolgoročne zaposlitve strokovnjaka z visoko plačo in vsemi bonitetami. Tega vam tudi ni treba.

Ste pred zahtevno nalogo, ki ji morate posvetiti vso pozornost, pa dan nima dovolj ur? Pred vami je zahteven projekt, pa nimate vodje, ki bi ga uspešno in varno vodil? Ugotavljate, da se vam novi trgi in priložnosti  izmikajo zaradi pomanjkanja časa ali strateškega pristopa? Mogoče pa samo enostavno ugotavljate, da vaše podjetje ni dovolj pripravljeno za izzive s katerim se sooča. Da, to je trenutek, ko potrebujete pomoč izkušenega strokovnjaka, profesionalca, ki vam bo pomagal premagati opisane izzive.

 

Kako vam bomo pomagali?

Namesto vas in za vas se bomo za določen čas spopadli z izzivi vašega podjetja. Izdelali vam bomo oceno stanja, podali predloge rešitev, začeli z realizacijo dogovorjenih nalog, prevzeli odgovornost za dosego ciljev, vodili procese ali celotno poslovanje, izvedli potrebne in dogovorjene spremembe. Ko bodo dogovorjeni cilji doseseženi, se bomo poslovili in vam prepustili, da naprej gradite svojo uspešno poslovno zgodbo.

Nismo običajno svetovalno podjetje. Mi smo “Rent-a Manager” podjetje, ekipa sodelavcev z vsem potrebnim znanjem in izkušnjami, na področjih kjer delujemo. Ne delujemo kot svetovalci, ki pridejo in vam povedo kaj narediti, brez da bi prevzeli odgovornost za izvedbo ukrepov in bodoče rezultate. Naša ekipa bo posel izpeljala in ob tem vas in vaše zaposlene naučila kako ga voditi naprej. Ko vas bomo zapustili, vam ne bodo ostali samo kupi analiz, napovedi, predlogov in napisanih pravilnikov. Ostal vam bo delujoč in uspešen posel ter novo pridobljene izkušnje in znanje.

Omahujete, mogoče je čas da preverite naše uspešne zgodbe?  Primere, ki prikazujejo naše delo, skozi zgodbe naših poslovnih partnerjev, ki je njihov posel naredilo uspešnejši, hitrejši, bolj dobičkonosen in bolj odgovoren. V nadaljevanju najdete primere naših zgodb.

 

Kako delujemo?

Naši interim managerji so zaposleni v lokalnih podjetjih v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji. Skupaj z vami izberemo najboljšega profesionalca, ga za dogovorjeno začasno obdobje dodelimo vašemu podjetju, za delo na posameznem segmentu, s ciljem, da dosežemo zahtevane rezultate dela. Tako vi, kot on pa v času sodelovanja lahko računate na pomoč in podporo našega celotnega tima.

 

Vodenje in krizni management

Adria Management poslovnim partnerjem ponuja storitve začasnega vodenja podjetja. Storitve zajemajo celovito in hitro pomoč pri ustanovitvi podjetja, kadrovski in finančni reorganizaciji ter kriznem managementu.Imamo bogate izkušnje na področjih:

  • reorganizacije in tržnega pozicioniranja,
  • kadrovske in finančne reorganizacije,
  • sistemizacije delovnih mest,
  • nadzora nad stanjem zalog,
  • denarnega toka, stroškovnega vodenja in finančnega kontrolinga,
  • restrukturiranja dolgov (usklajevanje s kreditodajalci in dobavitelji),
  • analize odnosov med zaposlenimi in korektivnih aktivnosti,
  • internega marketinga in “team buildinga”,
  • standardizacije kakovosti procesov,
  • iskanja in selekcije izvršnih kadrov,
  • definiranja ključnih poslovnih kazalnikov in spremljanja uspešnosti.

 

Prodaja in razvoj novih trgov

Adria Management ponuja in izvaja storitev organizacije prodaje ter začasno vodenje prodaje za poslovne partnerje, ki potrebujejo hitro in dolgoročno rast prodaje in/ali razvoj novih trgov, z uporabo najboljših prodajnih in trženjskih orodij in praks.

Pomagali vam bomo izboljšati rezultate na naslednjih področjih:

  • Zadovoljni kupci in gradnja dolgoročnih partnerskih odnosov,
  • Raziskave trga in konkurence,
  • Šolanje in trening prodajnega osebja,
  • Implementacija CRM programov za spremljanje uspešnosti trženja,
  • Analiza prihodkov in cenovna politika,
  • Definiranje prodajnih programov,
  • Vodenje blagovnih znamk,
  • Prodajne in cenovne politike, postavitev distribucijskih mrež, oglaševanje in PR (odnosi z javnostmi),
  • Definiranje in spremljanje ključnih trženjskih kazalnikov.

 

Vodenje in organizacija proizvodnje

Organizacija in začasno vodenje proizvodnje, storitev Adria Managementa  namenjena poslovnim  partnerjem, ki potrebujejo učinkovito preobrazbo proizvodnje in zagotovljeno povečanje produktivnosti in kakovosti.

Specializirani smo za:

  • izdelavo analiz kapacitet, kadrovskega in strojnega potenciala,
  • prepoznavanje ozkih grl in omejitev ter pripravo in izvedbo rešitev za njihovo odpravo,
  • kadrovsko reorganizacijo in postavitev proizvodnega tima,
  • šolanje in trening proizvodnega tima,
  • izdelavo analize proizvodne učinkovitosti,
  • izdelavo proizvodne dokumentacije in popis procesov,
  • vpeljavo standardov kakovosti v proizvodne procese,
  • vpeljavo in nadzor nad izvajanjem sistemov interne kontrole kakovosti,
  • definiranje ključnih kazalnikov proizvodnje in njihovo spremljanje.

 

Vodenje nabave in logistike

Adria Management ponuja in izvaja začasno vodenje nabave in logistike v podjetjih, ki si želijo hitro in učinkovito urediti nabavne poti, doseči stroškovno učinkovitost ter izboljšati partnerske odnose z dobavitelji.

Naša ekipa vam bo pomagala oceniti in izboljšati poslovanje z:

  • analizo baze dobaviteljev,
  • izdelavo analize nabavnega trga in pripravo ter izvedbo rešitev za konkurenčnejši nastop na nabavnem trgu,
  • analizo nabavnih cen, dobavnih rokov, komercialnih in plačilnih pogojev,
  • reorganizacijo in/ali postavitvijo službe nabave in nabavnega tima,
  • šolanjem in treningom nabavnega tima,
  • definiranjem nabavnega portfolia in ciljev nabave z določitvijo aktivnosti za dosego začrtanih ciljev,
  • pripravo in izvedbo nabavnih pogajanj,
  • oceno uspešnosti dobaviteljev, pripravo podlag za potrebne popravljalne aktivnosti in izvedbo le teh,
  • definiranjem in spremljanjem ključnih kazalnikov nabave.

 

Vir

  • Davčna številka:
  • 43872964
  • Ime podjetja:
  • ATHENA, poslovno svetovanje, Miloš Ulčar, s.p.
  • Občina:
  • Ljubljana
  • Govoreči jeziki:
  • Slovenščina

KOMENTARJI

Dodaj komentar

Trenutno še ni komentarjev.

Spremljaj ugodnosti

Poskrbeli bomo, da ne zamudite najpomembnejših novic na področju spletnega oglaševanja in aktualnih novosti na portalu Povezujemo.si®.

mediacalldoo

Povezujemo.si® strankam zagotavlja višje pozicioniranje v iskalniku Google skozi napredno optimizacijo. Dodana vrednost podjetju se tako kaže z večjim povpraševanjem po njihovih storitvah oz. izdelkih.

Povezujemo.si